سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین نکات مربوط به طراحی و چاپ کارت پرسنلی

 

 مهمترین نکات مربوط به طراحی و چاپ کارت پرسنلی 

کارت پرسنلی

کارت پرسنلی نوعی کارت پی وی سی است که برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین موارد استفاده این دسته از کارت ها می توان به شناسایی افراد یا همان احراز هویت جهت اعطای مجوز دستیابی به مراکز داده و یا ارائه خدمات خاص متناسب با سطح دستیابی تعریف شده به آنها اشاره کرد. جهت چاپ کارت های پرسنلی معمولا از کارت های پی وی سی ساده، اعتباری و هوشمند استفاده می شود. کارتهای فوق را متناسب با نوع اطلاعاتی که سازمان ها روی کارت هایشان درج می کنند می توان به صورت یکطرفه یا دوطرفه چاپ نمود.  

چاپ کارت پرسنلی

کارت پرسنلی را می توان در ابعاد گوناگون و از جنس های مختلفی چاپ نمود. اما بدان جهت که کارت های پرسنلی برای مدت زمان طولانی مورد استفاده کاربران قرار می گیرند بهتر است جهت چاپ آنها از جنس‌ های با‌ دوام و مستحکم استفاده نمود. لذا آنها را از جنس پی وی سی تولید می نمایند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند و به راحتی دچار آسیب نشوند.

نکات مهم در رابطه با کارت پرسنلی


طرحی که روی کارت پرسنلی چاپ می گردد کاملا اختصاصی می باشد و مطابق با سلیقه و نظر خود سازمان انتخاب می شود. 

اطلاعات روی کارت شرکت های مختلف نیز می تواند متفاوت باشد، اما غالبا این شامل اطلاعات پرسنلی شخص از قبیل نام و نام خانوادگی، تصویر فرد، شماره عضویت، سمت فرد در سازمان و ... می باشند. 

طراحی کارت پرسنلی از طریق نرم افزار های گرافیکی حرفه ای صورت می گیرد. لازم به ذکر است که این کار می تواند توسط خود شخص یا طراحان حرفه ای انجام گیرد.

قیمت کارت های پرسنلی متناسب با جنس کارت متفاوت می باشد.

چاپ کارت پرسنلی از طریق تکنولوژی چاپ دیجیتال صورت می گیرد.

برای افزایش مقاومت کارت پرسنلی از لمینت کارت پی وی سی استفاده نمایید.